0 0
Hulp nodig? Bel mij terug
9,2
Reviews
Plan route

Wat moet ik doen als ik een klacht heb over een product?

Indien u een klacht hebt over een product kunt u contact met ons opnemen. Wij kijken dan of de klacht terecht is en, indien dat het geval is, hoe we dit zo snel en praktisch mogelijk voor u kunnen oplossen. Het kan voorkomen dat we foto’s van de klacht nodig hebben of dat we de producten retour nodig hebben om ze te kunnen beoordelen. Voor meer informatie omtrent de klachtenafhandeling, zie ook deze pagina.

Meer vragen

Leveren jullie ook aan particulieren? Algemeen
Waar zijn jullie gevestigd? Algemeen
Hebben jullie ook een winkel? Algemeen
Wat zijn jullie openingstijden? Algemeen
Wat is de levertijd van een bestelling? Algemeen
Kan ik bij jullie op rekening kopen? Algemeen
Hoeveel bedragen de verzendkosten? Algemeen
Kan ik ook een account aanmaken op jullie site? Algemeen
Hoe werkt het omruilen en retourneren van de producten? Algemeen
Kan ik de bestelling ook op een afhaalpunt laten bezorgen? Algemeen
Maken jullie ook offerte’s op maat? Algemeen
Verzorgen jullie ook passessies op locatie? Algemeen
Is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen onderdeel van jullie bedrijfsvoering? Algemeen